Serwis
Przyświeca nam idea, że transakcja nie kończy się w momencie kupna produktu. Niezwykle ważne jest dla nas Twoje zadowolenie na każdym etapie: wyboru, nabycia i użytkowania okapu kuchennego LANILIA. Projektując i oferując okapy, kierujemy się troską o Twoją pełną satysfakcję z dokonanego wyboru oraz dbałością, by zakupione urządzenia długo i wydajnie służyło w kuchni Twojej lub Twojego klienta.
Z myślą o tym stworzyliśmy własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, w którym zespół wykwalifikowanych serwisantów LANILIA szybko i skutecznie usunie każdą ewentualną usterkę. Zapewniamy najwyższą jakość świadczonych usług i – co najważniejsze – krótkie terminy napraw. Na zgłoszoną reklamację odpowiadamy w przeciągu 24h.
SERWIS DOOR TO DOOR
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny door to door. Zespół wykwalifikowanych serwisantów szybko i skutecznie usunie każdą ewentualną usterkę w wybranym przez Ciebie terminie.
KONTAKT Z SERWISEM
Dział serwisowy dostępny od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00 pod telefonem oraz mailowo. Zgłoszenie awarii możliwe również poprzez formularz kontaktowy.
24 H NA ODPOWIEDŹ
Zapewniamy najwyższą jakość świadczonych usług i – co najważniejsze – krótkie terminy napraw. Na zgłoszoną reklamację odpowiadamy w przeciągu doby.
ZAPOZNAJ SIĘ Z WARUNKAMI GWARANCJI - SPRAWDŹ